Ford ogłasza trzyletnie testy E-Transita zasilanego ogniwami wodorowymi

Mają po 150 KM, obydwa wyposażone są w manualne skrzynie biegów i niemal identycznie je wyposażono. Czym się różnią? Silnikami. Oto Ford Kuga na dwa sposoby - jako benzyna i diesel. Który wariant jest lepszy?
Jaki jest Ford Kuga?
Ford Kuga na żywo robi bardzo dobre wrażenie wizualne. Spójna i zgrabna linia może wpaść w oko. Nie jest przesadzona, ale nie sprawia też wrażenie nijakiej. To po prostu kawał przyjemnego SUV-a, idealnie wpasowującego się w założenia swojego segmentu.
W tym aucie kluczowe są dwa elementy - przestrzeń i prostota. Widać, że Ford bardzo chciał wygospodarować tutaj możliwie najwięcej miejsca. Z tego zadania wyszedł obronną ręką, choć oceny celującej nie dostanie.
Bagażnik mieści 435 litrów. Nie jest wybitnie przepastny, ale ustawny kształt i ukryte schowki pozwalają na łatwe zapakowanie auta. Zalety? Świetne oświetlenie i sprytnie rozwiązana roleta. Wady? W dieslu mamy system miękkiej hybrydy, który zabiera przestrzeń wygospodarowaną na koło zapasowe. Jesteśmy więc skazani na zestaw naprawczy, a pod podłogą mamy mniej miejsca na małe przedmioty.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie autoGALERIA